I LOVE YOU SYG!!!!!

I LOVE YOU SYG!!!!!

.

Al-Fatihah..

Its true or not??"Anonymouse want hacked Facebook"

Popular Posts

Friday, August 12, 2011

Nukilan Hati Yang Lara.. :(

Nukilan untuk semua..

Masa pasti berlalu bersama cerita semalam. Tapi tentunya ada kenangan yang kekal dalam lipatan sejarah. Namun jangan sesekali membiarkan kenangan itu membelenggu diri kita. Hakikat nya semalam sudah terlalu ditinggalkan, sedang hari ini dan esok masih tiada kepastian, samar dan terlalu misteri!!!

Aku yang masih bernafas ini, yang selalu kecewa dan tewas dalam cinta berusaha untuk bangkit kembali. Sesungguhnya hanya kita yang dapat mengubah diri kita. Bukan orang lain apatah lagi kenangan lalu. Lepaskan kenangan itu jika hanya menambah lara di hati. Detik malang tentu tidak selamanya akan kekal Insya-ALLAH..

Aku sama sekali tidak menduga begini lipatan takdir yang telah dijanjikan untukku. Namun aku tetap pasrah dengan setiap ujian yang datang..YAKIN..sesukar mana pun perjalanan hidup, masih ada keindahan dan kemanisan yang akan dikecapi..Tak semua dalam hidup ini yang kita ingini kita akan dapat..kadangkala terpaksa berkorban hati dan perasaan..macam apa yang aku sedang lakukan..betapa aku meyayangi dia..aku terpaksa akur..cinta dan sayang nya bukan untukku..aku hanya mampu melihat kebahagiaan dia..dengan secebis senyuman terukir dibibir..semoga dia bahagia dgn kekasih hatinya..cukuplah hanya aku saja yg meminati dia dari kejauhan..

Relevankah kata-kata ini lagi buat ku?? haruskah aku teruskan??atau setakat ini saja??haruskah aku berputus asa??Aku syg sgt2 kat dia..Help me plzz..teruskan cinta yg mmg xpasti ni..atau lupakan je..mmg kompem sia2..sbb die dah dimiliki..BUT..i love him so much..

("KALAU BENAR SAYANG, BERUSAHALAH UNTUK MENDAPATKAN CINTA ITU!!!")

No comments:

Post a Comment